Disclaimer

  1. Copyright
    Het is niet toegestaan om zonder uitdrukkelijke toestemming van Schoonheidssalon
    Bio wellness informatie of beeldmateriaal van de website openbaar te maken, te
    kopiëren, te downloaden of te verspreiden. De informatie mag wel worden afgedrukt
    en/of gedownload voor eigen gebruik. Voor meer informatie kunt u via de e-mail
    contact opnemen met de beheerders van deze website: www.biowellnesslier.be
  2. Aansprakelijkheid
  3. Bio wellness is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, die is ontstaan
    doordat de klant de schoonheidssalon onjuist en/of onvolledig heeft ingelicht over
    relevante lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden of
    vrijetijdsbesteding.
  4. Bio wellness is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van
    persoonlijke bezittingen die door de klant zijn meegenomen naar het
    schoonheidssalon.
  5. Bio wellness besteedt de uiterste zorg aan de informatie die op de website
    beschikbaar wordt gesteld, maar kan op geen enkele wijze instaan voor de juistheid
    of volledigheid van deze informatie. Bio wellness aanvaart geen enkele
    aansprakelijkheid voor schade die is ontstaan door gebruik van de website of
    vanwege de onvolledigheid of onjuistheid van de aangeboden informatie op de
    website. Komt u onvolledigheden of onjuistheden tegen op de website dan stellen
    we het op prijs dat u de beheerder van de website via de e-mail hierover
    contacteert: info@monicarendon.eu
  6. Bio wellness is niet verantwoordelijk voor wat bezoekers op de website plaatsen,
    bijvoorbeeld als reactie op een bericht, en kan dan ook niet voor eventuele schade
    als gevolg hiervan aansprakelijk gesteld worden.
  7. Bio wellness kan niet aansprakelijk gesteld worden voor het plaatsen van
    auteursrechtelijk materiaal door bezoekers van de website.
  8. Bio wellness streeft ernaar dat de website voortdurend toegankelijk is, maar het
    schoonheidssalon is niet aansprakelijk voor de mogelijke gevolgen wanneer om
    welke reden dan ook de website niet beschikbaar is of niet correct functioneert. Het
    schoonheidssalon kan niet garanderen dat de website vrij is van virussen of andere
    verstorende elementen.
  9. De website van Bio wellness kan hyperlinks naar websites van derden bevatten of
    hier onrechtstreeks naar verwijzen. Dit impliceert geen goedkeuring van de inhoud
    hiervan. Bio wellness is niet aansprakelijk voor de inhoud en kenmerken van deze
    websites en eventuele schade die hierdoor wordt veroorzaakt.
  10. Wijzigingen
    Bio wellness behoudt zich het recht voor om zonder voorafgaande aankondiging de
    website naar eigen inzicht en op welk moment dan ook te veranderen. Bio wellness is
    niet aansprakelijk voor de gevolgen van de verandering of de beëindiging van de
    website.

Privacy statement

  1. Persoonsgegevens
    Bio wellness respecteert de privacy van haar klanten en de bezoekers van de website.
    Persoonlijke gegevens die door de klant worden verschaft worden met uiterste zorg en
    vertrouwelijkheid behandeld. De verwerking van persoonsgegevens gebeurt in
    overeenstemming met de eisen die worden gesteld door de Privacywet.
    De klant verstrekt aan het schoonheidssalon persoonlijke gegevens voor het opstellen
    van een klantenfiche, dat wordt verwerkt in het klantenbestand. De klant voorziet
    daarbij het schoonheidssalon eveneens vooraf aan de behandeling van alle gegevens
    die van belang zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de overeengekomen
    behandeling. Het schoonheidssalon zal de gegevens van de klant niet zonder
    schriftelijke toestemming van de klant verkopen of verhuren aan derden.
  2. Geheimhouding
    Het schoonheidssalon is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke
    informatie die de klant tijdens de behandeling verstrekt. We beschouwen informatie
    als vertrouwelijk als dit door de klant wordt meegedeeld of als dit voortvloeit uit de
    aard van de informatie. Op basis van een wettelijke bepaling of een rechterlijke
    uitspraak vervalt de geheimhoudingsplicht en is het schoonheidssalon verplicht om de
    vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken.
  3. Gebruik van cookies
    Op onze website maken wij gebruik van cookies; dit zijn kleine bestanden die met de
    pagina’s van onze website worden meegestuurd en die door uw browser op de harde
    schijf van uw computer worden opgeslagen. Dit stelt ons in staat om het gedrag van de
    bezoekers van onze website te analyseren. Het is mogelijk om het gebruik van cookies
    te weigeren. In dat geval kunnen wij een goede functionaliteit van onze website niet
    garanderen.
  4. Google Analytics
    Op onze website maken wij gebruik van Google Analytics. Hiermee verkrijgen wij
    informatie over hoe gebruikers onze website gebruiken. Deze informatie, waaronder
    ook het adres van uw computer (IP-adres), wordt door Google opgeslagen op servers
    in de Verenigde Staten. De informatie wordt door Google gebruikt om te analyseren
    hoe onze website wordt gebruikt, om hierover rapporten voor ons op te stellen en om
    adverteerders in te lichten over de doeltreffendheid van hun campagnes. Google kan
    deze informatie aan derden verstrekken, wanneer Google hiertoe wettelijk wordt
    verplicht of wanneer deze derden de informatie namens Google verwerken. Hier
    hebben wij geen invloed op.
  5. Klikgedrag en bezoekgegevens
    Wij houden op onze website algemene bezoekgegevens bij. Daardoor kunnen in het
    bijzonder het IP-adres van uw computer, het tijdstip van het bezoek en de gegevens
    die uw browser meestuurt, geregistreerd worden voor het doen van statistische
    analyses van het bezoek- en klikgedrag op onze website. Wij doen ons best om deze gegevens zoveel mogelijk anoniem te houden. De gegevens worden niet aan derden verstrekt.

Algemene Voorwaarden

  1. Algemeen
    Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elke behandeling, aanbieding en
    transactie tussen Schoonheidssalon Bio wellness en de klant, tenzij er door de partijen
    op een uitdrukkelijke en schriftelijke manier is afgeweken van deze algemene
    voorwaarden.
  2. Verplichtingen van het schoonheidssalon
  3. Bio wellness staat ervoor in dat de behandelingen die worden uitgevoerd voldoen
    aan de eisen van goed en zorgvuldig vakmanschap. Hierbij wordt gebruikgemaakt
    van degelijke materialen en producten.
  4. Bio wellness zal de klant op de hoogte stellen van de aard en de omvang van de
    behandeling, de te verwachte resultaten en eventuele risico’s van de behandeling.
  5. Bio wellness zal de klant zoveel als redelijkerwijs mogelijk is informeren over de
    financiële gevolgen van de wijziging of aanvulling van de behandeling.
  6. Bio wellness zal aan de klant vragen om de juiste informatie te verstrekken die
    nodig is om de behandeling naar behoren uit te kunnen voeren.
  7. Verplichtingen van de klant
  8. De klant dient alle gegevens aan Bio wellness te verstrekken, die redelijkerwijs
    noodzakelijk zijn voor het goed uitvoeren van de behandeling.
  9. De klant dient vooraf aan het sluiten van de overeenkomst het schoonheidssalon op
    de hoogte te brengen van eventuele specifieke wensen.
  10. Betaling
  11. Bio wellness vermeldt de prijzen van alle behandelingen en producten zichtbaar op
    de website en in het salon.
  12. De vermelde prijzen zijn inclusief btw.
  13. Aanbiedingen zijn geldig gedurende de vermelde looptijd en/of voor zolang de
    voorraad strekt.
  14. De klant dient direct na de behandeling de betaling van de behandeling en de
    aankoop van eventuele producten contant te voldoen. Onder contante betaling valt
    ook het bijschrijven van het verschuldigde bedrag op de rekening van het
    schoonheidssalon op het tijdstip van de aankoop via een erkende vorm van
    elektronisch betalen.
  15. Annuleringsvoorwaarden
  16. De klant dient bij verhindering de afspraak zo spoedig mogelijk te annuleren, maar
    in ieder geval 24 uur vooraf aan de afspraak.
  17. Wanneer de klant de afspraak niet 24 uur voor de afspraak annuleert, mag het
    schoonheidssalon het volledige bedrag voor de afgesproken behandeling bij de
    klant in rekening brengen.
  18. Wanneer de klant meer dan 15 minuten te laat komt, mag het schoonheidssalon de
    afspraak annuleren en toch het volledige bedrag voor de afgesproken behandeling
    bij de klant in rekening brengen.
  19. In geval van overmacht hoeven beide partijen zich niet aan de verplichtingen in
    artikel 5.1, 5.2 en 5.3 te houden. Overmacht bestaat uit datgene wat de wet
    hierover zegt.
  20. Garantievoorwaarden
  21. Bio wellness biedt de klant 7 dagen garantie op de behandeling en/of producten.
  22. Deze garantie geldt niet, wanneer:
    o De klant andere producten heeft gebruikt, dan die door het schoonheidssalon
    zijn aanbevolen.
    o De klant de adviezen over de nazorg van de behandeling niet heeft opgevolgd.
    o De klant de producten niet volgens het advies van het schoonheidssalon heeft
    gebruikt.
    o De klant de aanbevolen producten niet volgens de gebruiksaanwijzing heeft
    gebruikt.
  23. Klachtenafhandeling
  24. Heeft de klant een klacht over de behandeling of een product, dan dient deze zo
    spoedig mogelijk, maar minimaal binnen 5 werkdagen na ontdekking, schriftelijk per
    e-mail en via de telefoon gemeld te worden bij het schoonheidssalon.
  25. Het schoonheidssalon moet binnen 5 werkdagen een passend antwoord geven op
    de klacht.
  26. Is een klacht gegrond, dan zal het schoonheidssalon de behandeling opnieuw
    uitvoeren, zoals men overeengekomen is. Is dit volgens de klant zinloos, dan dient
    de klant dit schriftelijk kenbaar te maken.
  27. Komen het schoonheidssalon en de klant niet tot overeenstemming, dan kan de
    klant de klacht voorleggen aan de wetgever of een mediator.
  28. Beschadiging & diefstal
  29. Wanneer de klant meubilair, apparatuur of producten in het schoonheidssalon
    beschadigt, dan heeft het schoonheidssalon het recht om een schadevergoeding
    van de klant te eisen.
  30. Diefstal wordt door het schoonheidssalon altijd direct bij de politie gemeld.
  31. Behoorlijk gedrag
    De klant dient zich in het schoonheidssalon te gedragen volgens de algemeen
    aanvaardbare normen. Wanneer de klant ook na meerdere waarschuwingen
    ongehoord bedrag blijft vertonen, heeft het schoonheidssalon het recht om de klant
    zonder opgaaf van reden de toegang tot het schoonheidssalon te weigeren.
  32. Recht
    Op elke overeenkomst tussen Schoonheidssalon Bio wellness en de klant is het
    Belgische recht van toepassing. In het geval van uitleg van de inhoud en strekking van
    deze algemene voorwaarden is telkens de Nederlandse tekst bepalend. De versie die
    van toepassing is, is steeds de laatst gedeponeerde versie of de versie die van kracht
    was tijdens het tot stand komen van de overeenkomst.

Ons winkelbeleid

Natuurlijk mooi & gezond

Wij bieden een volledige  huidverzorgingsproducten met eerlijke ingrediënten aan.
Wij hebben ons toegelegd op de ontwikkeling van huidverzorgingsproducten voor het hele lichaam.
Met natuurlijke producten die hun werkzaamheid in de praktijk hebben bewezen.
Onze ingrediënten – zoals plantextracten,(etherische) oliën, wassen en vetten; vormen een essentieel onderdeel van onze natuurcosmetica. De combinatie van onze ingrediënten is uniek; en de herkomst ervan is van biologische oorsprong, waar mogelijk is.
Geen chemicaliën, synthetische parfums, emulgatoren noch conserveringsmiddelen van chemische
herkomst. Voor sommige producten gebruiken we een uniek, natuurlijk conserveringssysteem.

*Al onze producten zijn volledig vrij van parabenen, siliconen, minerale oliën, kunstmatige geurstoffen, kunstmatige kleurstoffen, hormoon verstorende stoffen.
Onze producten zijn geschikt voor de meest gevoelige huid. 

 

Bio wellness biedt een mooie scala aan producten voor cosmetische behandelingen voor schoonheidsspecialisten, pedicures, spacentra en alle andere schoonheidsprofessionals.

Wil je partner worden  met jouw organisatie of beauty, afslank & wellness!
Vergeet dan zeker niet dat wij niet werken met minimumafnames
Ideaal dus voor de startende wellness-specialist of zij die hun gamma willen uitbreiden zonder gigantische investeringen.
Wil je onze producten optimaal gebruiken? Volg dan zeker onze Bio Wellness Specialist(e) opleiding!

It’s content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn’t have helped, won’t help now. It’s like saying you’re a bad designer, use less bold text, don’t use italics in every other paragraph. True enough, but that’s not all that it takes to get things back on track.

Betaalinformatie

Op welke manier kan ik betalen?

 

Voor het online betalingsproces werken we samen met Mollie, de provider die goedkeuring heeft van de   Bank en PCI & DSS gecertificeerd is.

Je kunt bij bio wellness op één van de volgende manieren betalen:

Creditcard (wereldwijd): visa of mastercard, je betaling is meteen gedaan. ( extra kosten 1,50 € )

Bancontact/MisterCash 

Kan ik de factuur van mijn bestelling kregen?

Je ontvangt een bevestigingsemail met je factuur in je inbox zodra je je bestelling hebt afgerond.

Heb jij nog andere vragen met betrekking tot betaling?

Tijdens werkdagen van 9 tot 16:00 uur telefonisch bereikbaar voor al uw vragen: 0495268290 Als we niet opnemen,  stuur ons anders een e-mail naar info@biowellnesslier.be

VERZENDINFORMATIE

Levertermijn: 3 tot 7 werkdagen

Bestellingen

Producten in de shop,  we streven er na om alle producten altijd op voorraad te hebben. Alleen als het product vanuit onze labo (tijdelijk) niet leverbaar is zal deze ‘niet op voorraad’ staan in de shop. Een product kan ook net onderweg zijn naar ons. Dat betekent dat het product veelal met 1-2 weken weer leverbaar is.

De bestellingen worden verzonden op maandag, woensdag en vrijdag.

Via myparcel ( bpost – postNL )  Je pakket ophalen op het moment dat het jou uitkomt is mogelijk bij ons op afspraak.

België €8

Vanaf €200 verzenden gratis


NL €10

Vanaf €200  verzenden GRATIS

Pakketpost 


Zodra wij jouw pakket verzendklaar hebben gemaakt en hebben afgegeven aan post  ontvang je een verzendbevestiging met een track and trace code. Op deze manier kun je precies zien wanneer je pakket geleverd zal worden. 


Al onze ingekochte verpakkingsdozen zijn FSC (Forrest for all Forever) gecertificeerd. Door FSC te gebruiken, dragen we bij aan de bescherming van onze wereldwijde bossen en aan een gezonde leefomgeving voor mens en dier wereldwijd.
We hergebruiken ook alle binnengekomen verpakkingsmaterialen.

It’s content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn’t have helped, won’t help now. It’s like saying you’re a bad designer, use less bold text, don’t use italics in every other paragraph. True enough, but that’s not all that it takes to get things back on track.

RETOUREN

Kan ik een product terugsturen?

Dat is mogelijk. We willen graag dat je blij bent met je product(en) en daarom kun je je bestelling, of een deel daarvan, binnen 14 dagen retourneren volgens de biowellness retourprocedure. Ruilen is helaas niet mogelijk. In ruil voor het geretourneerde product ontvang je een voucher voor je volgende online bestelling of wordt je geld teruggestort. 

Uitzondering op het retourbeleid: 

  • Afgeprijsde artikelen, die je bijvoorbeeld in onze sale hebt gekocht
  • Geopende en/of gebruikte artikelen 
  • De artikelen zitten niet meer in de originele verpakking  

Is retourneren kosteloos?

Nee, dit is voor eigen rekening. 

Wij betalen jouw verzendkosten wel als de retourzending nodig is wegens onze fout. Bijvoorbeeld:

Als we je per ongeluk het verkeerde artikel hebben opgestuurd
Als je een beschadig of gebrekkig artikel ontvangt
In sommige gevallen hebben we meer informatie van je nodig, zoals foto’s, om te besluiten wat de beste oplossing is. 

Let op: wanneer we een vermeend gebrek of fout niet kunnen ontdekken tijdens ons controleproces kunnen wij de verzendkosten helaas niet vergoeden.  

Hoe kan ik iets terugsturen? 

  • Stap 1: Meld je retour binnen 14 dagen via e-mail (vermeld daarin ook jouw bestelnummer)
  • Stap 2: Stuur de producten binnen 5 werkdagen (gerekend van de melding in stap 1) terug naar: 
    Bio wellness, Kemmelstraat 13, 2500 Lier – Belgie.
  • Stap 3: Bij binnenkomst van je retourpakket checken wij de inhoud en melden wij dit bij jou. Wij storten, afhankelijk van de afspraak die je hebt gemaakt met onze support afdeling, het bedrag binnen 14 dagen (na ontvangst van je retour) terug op je rekening. 

Hebben wij 30 dagen na de periode van 5 dagen nog geen zending ontvangen, behouden wij de mogelijkheid om de procedure af te sluiten en niet meer in behandeling te nemen.

De artikelen in de retourzending zijn jouw verantwoordelijkheid totdat het ons magazijn bereikt. Wij raden je aan gebruik te maken van een verzendmethode die het bedrag van de producten verzekert voor het geval dat deze onderweg kwijtraken of beschadigd aankomen.