Wij bieden een volledige huidverzorgingsproducten met eerlijke ingrediënten aan.
Wij hebben ons toegelegd op de ontwikkeling van huidverzorgingsproducten voor het hele lichaam.
Met natuurlijke producten die hun werkzaamheid in de praktijk hebben bewezen.
Onze ingrediënten – zoals plantextracten,(etherische) oliën, wassen en vetten; vormen een essentieel onderdeel van onze natuurcosmetica. De combinatie van onze ingrediënten is uniek; en de herkomst ervan is van biologische oorsprong, waar mogelijk is.
Geen chemicaliën, synthetische parfums, emulgatoren noch conserveringsmiddelen van chemische
herkomst. Voor sommige producten gebruiken we een uniek, natuurlijk conserveringssysteem.
*Al onze producten zijn volledig vrij van parabenen, siliconen, minerale oliën, kunstmatige geurstoffen, kunstmatige kleurstoffen, hormoon verstorende stoffen.
Onze producten zijn geschikt voor de meest gevoelige huid.
Bio wellness biedt een mooie scala aan producten voor cosmetische behandelingen voor schoonheidsspecialisten, pedicures, spacentra en alle andere schoonheidsprofessionals.
Wil je partner worden met jouw organisatie of beauty, afslank & wellness!
Vergeet dan zeker niet dat wij niet werken met minimumafnames
Ideaal dus voor de startende wellness-specialist of zij die hun gamma willen uitbreiden zonder gigantische investeringen.
Wil je onze producten optimaal gebruiken? Volg dan zeker onze Bio Wellness Specialist(e) opleiding!
Op welke manier kan ik betalen?
Voor het online betalingsproces werken we samen met Mollie, de provider die goedkeuring heeft van de Bank en PCI & DSS gecertificeerd is.
Je kunt bij bio wellness op één van de volgende manieren betalen:
Creditcard (wereldwijd): visa of mastercard, je betaling is meteen gedaan. ( extra kosten 1,50 € )
Bancontact/MisterCash
Kan ik de factuur van mijn bestelling kregen?
Je ontvangt een bevestigingsemail met je factuur in je inbox zodra je je bestelling hebt afgerond.
Heb jij nog andere vragen met betrekking tot betaling?
Tijdens werkdagen van 9 tot 16:00 uur telefonisch bereikbaar voor al uw vragen: 0495268290 Als we niet opnemen, stuur ons anders een e-mail naar info@biowellnesslier.be
Levertermijn: 3 tot 7 werkdagen
Bestellingen
Producten in de shop, we streven er na om alle producten altijd op voorraad te hebben. Alleen als het product vanuit onze labo (tijdelijk) niet leverbaar is zal deze ‘niet op voorraad’ staan in de shop. Een product kan ook net onderweg zijn naar ons. Dat betekent dat het product veelal met 1-2 weken weer leverbaar is.
De bestellingen worden verzonden op maandag, woensdag en vrijdag.
Via myparcel ( bpost – postNL ) Je pakket ophalen op het moment dat het jou uitkomt is mogelijk bij ons op afspraak.
België €8
Vanaf €200 verzenden gratis
NL €10
Vanaf €200 verzenden GRATIS
Pakketpost
Zodra wij jouw pakket verzendklaar hebben gemaakt en hebben afgegeven aan post ontvang je een verzendbevestiging met een track and trace code. Op deze manier kun je precies zien wanneer je pakket geleverd zal worden.
Al onze ingekochte verpakkingsdozen zijn FSC (Forrest for all Forever) gecertificeerd. Door FSC te gebruiken, dragen we bij aan de bescherming van onze wereldwijde bossen en aan een gezonde leefomgeving voor mens en dier wereldwijd.
We hergebruiken ook alle binnengekomen verpakkingsmaterialen.
Kan ik een product terugsturen?
Dat is mogelijk. We willen graag dat je blij bent met je product(en) en daarom kun je je bestelling, of een deel daarvan, binnen 14 dagen retourneren volgens de biowellness retourprocedure. Ruilen is helaas niet mogelijk. In ruil voor het geretourneerde product ontvang je een voucher voor je volgende online bestelling of wordt je geld teruggestort.
Uitzondering op het retourbeleid:
Is retourneren kosteloos?
Nee, dit is voor eigen rekening.
Wij betalen jouw verzendkosten wel als de retourzending nodig is wegens onze fout. Bijvoorbeeld:
Als we je per ongeluk het verkeerde artikel hebben opgestuurd
Als je een beschadig of gebrekkig artikel ontvangt
In sommige gevallen hebben we meer informatie van je nodig, zoals foto’s, om te besluiten wat de beste oplossing is.
Let op: wanneer we een vermeend gebrek of fout niet kunnen ontdekken tijdens ons controleproces kunnen wij de verzendkosten helaas niet vergoeden.
Hoe kan ik iets terugsturen?
Hebben wij 30 dagen na de periode van 5 dagen nog geen zending ontvangen, behouden wij de mogelijkheid om de procedure af te sluiten en niet meer in behandeling te nemen.
De artikelen in de retourzending zijn jouw verantwoordelijkheid totdat het ons magazijn bereikt. Wij raden je aan gebruik te maken van een verzendmethode die het bedrag van de producten verzekert voor het geval dat deze onderweg kwijtraken of beschadigd aankomen.
Copyright © 2023 Biowelness| Powered by Biowelness